Posted in Personal

Song for the definitely goodbye / Piosenka na definitywne pożegnanie

Hello!

Sorry for all the people who are here just to find new pieces. But is something what I really need to share with you. I had the hard times in the past and I finally found my peace inside. The thing which I wanted to share with you is a song which belongs to polish artist Honey (Honorata Skarbek), it is pretty old – but today I realised what she is actually singing. I totally can relate the song to my current situation and I am filled with all positive energy again.

Przepraszam od razu osoby, które pojawiają się tylko aby posłuchać nowe kawałki. Jest jednak coś czym chciałam się z Wami koniecznie podzielić. Przez kilkanaście tygodni miałam naprawdę ciężki okres i bardzo się cieszę, że w końcu jestem w stanie odnaleść swój wewnętrzny spokój. Dlatego dzisiaj podzielę się z Wami piosenką, co prawda ma już 5 lat, ale dopiero dzisiaj dotarła do mnie treść tego utwóru – z którym się niesamowicie utożsamiam. Piosenka należy do artystki Honey (Honorata Skarbek) i wypełniła mnie całą pozytywną energią. 

 

Continue reading to check out the lyrics of the song / Czytajcie dalej jeśli chcecie sprawdzić dokładny tekst utwóru.

Another day without your call,
I don’t know if I’ll ever trust another person
Something went wrong again,
Something went wrong again
I’m done with you and your temper,
These endless, tiresome conflicts
You don’t know what you want,
You yourself don’t know what you want
Open your eyes, it’s too late,
Don’t look for me in vain
Now you’re only wasting your time
Was I asking for a lot?
Tangled in blind love?
Do you regret we’re no longer together?
I wanna hear la la la la love you!
Tell me la la la la love you!
Tell me la la la la love you!
Ohohoh oh oh
(x2)
I look at the sky – I see shooting stars,
You are one among them
I don’t want to catch you
No, no I don’t want to catch you
I thought, I would win the battle against fate,
Now I know – I can’t change anything
The flame has finally burned out,
Our flame has finally burned out
Don’t ever think,
Things will be bad without you
Because when I look in the mirror,
I smile!
Open your eyes, it’s too late,
Don’t look for me in vain
Now you’re only wasting your time
Was I asking for a lot?
Tangled in blind love?
Do you regret we’re no longer together?
I wanna hear la la la la love you!
Tell me la la la la love you!
Tell me la la la la love you!
Ohohoh oh oh
(x2)
Empty words, meaningless promises!
They are worthless, I have nothing to lose
Because it’s your mistake
It’s your mistake!
Open your eyes, it’s too late,
Don’t look for me in vain
Now you’re only wasting your time
Was I asking for a lot?
Tangled in blind love?
Do you regret we’re no longer together?
I wanna hear la la la la love you!
Tell me la la la la love you!
Tell me la la la la love you!
Ohohoh oh oh
(x2)

Kolejny dzień, bez twojego telefonu.
Sama nie wiem czy zaufam jeszcze komuś.
Znów jest coś nie tak,
znów jest coś nie tak.
Mam dosyć ciebie i twoich humorów,
tych nieustannych meczących sporów.
Nie wiesz czego chcesz,
sam nie wiesz czego chcesz.

Otwórz oczy jest za późno,
nie szukaj mnie na próżno
Teraz tylko tracisz swój czas.
Czy tak wiele wymagałam,
w ślepą miłość zaplątana.
Czy żałujesz już, że nie ma nas?

Chce słyszeć lalalalalala love you,
mów mi lalalalalala love you,
mów mi lalalalalala love you.
Uoooooo
Chce słyszeć lalalalalala love you,
mów mi lalalalalala love you,
mów mi lalalalalala love you,
Uooooo

Patrzę w niebo, widzę spadające gwiazdy,
Wśród nich jedną jesteś Ty,
Nie chcę złapać Cię,
nie,nie chce złapać Cię,
Myślałam, że wygram walkę z przeznaczeniem,
Teraz wiem, niczego już nie zmienię,
Płomień w końcu zgasł,
nasz płomień w końcu zgasł.

Ty tylko nie pomyśl, że bez Ciebie będzie mi źle,
bo gdy patrzę teraz w lustro, uśmiecham się.

Otwórz oczy jest za późno,
nie szukaj mnie na próżno
Teraz tylko tracisz swój czas,
Czy tak wiele wymagałam
W ślepą miłość zaplątana?
Czy żałujesz już, ze nie ma nas?

Chce słyszeć lalalalalala love you,
mów mi lalalalalala love you,
mów mi lalalalalala love you.
Chce słyszeć lalalalalala love you.
Uoooo mów mi lalalalalala love you,
mów mi lalalalalala love you.
Uoooo

Puste słowa, obietnice bez znaczenia.
Są bez wartości, nie mam nic do stracenia,
bo
to twój błąd x2

Otwórz oczy jest za późno,
nie szukaj mnie na próżno.
Teraz tylko tracisz swój czas,
Czy tak wiele wymagałam?
W ślepą miłość zaplątana?
Czy żałujesz już, że nie ma nas?

Chce słyszeć lalalalalala love you,
mów mi lalalalalala love you,
mów mi lalalalalala love you.
Uoooo
Chce słyszeć lalalalalala love you,
mów mi lalalalalala love you,
mów mi lalalalalala love you.
Uoooo

source

Leave a Reply

