Posted in Music Update

March Music Update – Part 5

Friday! People is Friday! 🙂 / Piątek! Piątunio! Tak, własnie tak 🙂

I am really happy for it. Today, I am planning to make a girly night with my bestie Ania and tomorrow we are planning the great party with our spanish friends. Can`t wait for it. Do you know what is making me even more exciting? Fact, that I founf the new pices of my fav girl K.Flay. I don`t know why I missed those two tracks before, but I got them now, and I am super happy. What do you think about them and the other songs which I am adding to our Playlist today?

Naprawdzę się cieszę, że mamy już piątek. Na dzisiaj mam zaplanowany girls night razem z moja bestie AniąJutrzejszy dzień też zapowiada się nieźle, z racji tego, że zostałyśmy zaproszone na Hiszpańską imprezę u naszych znajomych. Nie mogę się doczekać. A wiecie co sprawiło, że jestem jeszcze bardziej podekscytowana? Okazało się, że moja ulubienica K.Flay zamieściła jakiś czas temu swoje dwa nowe kawałki. Sama nie wiem jak mogłam to przeoczyć, ale w momencie kiedy je odkryłam czułam się jakby była gwiazdka :). A co Wy myślicie o jej nowych dwóch utworach oraz o reszcie piosenek, które zamiściłam na naszej playliście?

The list of new songs below: / Lista nowych piosenek znajduje się poniżej:

 

Please remember, you can always submit your new songs in the comments section, which could appear in the next entries. / Zawsze możecie również podać w komentarzach swoje propozycję, które mogą pojawić się w następnych wpisach.

If you want to listen to whole Playlist please click HERE  / Jeśli chcecie posłuchać całej Playlisty zapraszam TUTAJ .

Enjoy!

 

<<< Let`s Stay Positive Together >>>

= D.

Leave a Reply

