Posted in Great Artist

I just adore them -> Years & Years

Hej!

 

Do you know Years & Years? I think they are quite popular in the world, so it is possible that most of you have already heard about them. Today, I decided to give you a little bit information regarding this artist, so I invite you to read on.

Znacie Years & Years? Myślę, że są dość popularni na świecie, więć możliwe jest, że większość z Was o nich słyszała. Dzisiaj postanowiłam nieco przybliżyć Wam tę trójkę artystów, dlatego zapraszam Was do czytania dalej.

How do I know them? / Skąd ich znam?

I was trying to find in my memory the moment when I first heard about the Years & Years, this task made me all the trouble. I even went to my old blog to see when I posted their first songs. As my blog told me, it was January 2015 (track “King”). I’m not 100% sure if it was my “first time” with this band, but I think that’s not the most important thing. It is important that from the first song which I heard, I was still waiting for new ones. I am very happy that the boys have achieved a lot of success and are constantly creating.

Odszukanie w pamięci momentu, kiedy pierwszy raz usłyszałam Years & Years sprawiło mi nie lada problem. Weszłam nawet na mój stary blog, aby zobaczyć kiedy zamieściłam jakąś ich pierwszą piosenkę. Jak mi podpowiedział mój blog, był to styczeń 2015 i kawałek “King”. Nie jestem w 100% pewna czy był to mój “pierwszy raz” z tym zespołem, ale myślę, że nie jest to najważniejsze. Ważne jest to, że od pierwszego kawałka jaki usłyszałam, ciągle czekałam na nowe. Bardzo się cieszę, że chłopcy osiągnęli spory sukces i ciągle tworzą.

Few facts about band / Kilka faktów o zespole

 

Years & Years to trzej chłopcy: wokal i klawisze Olly Alexander, gitarzysta basowa Mikey Goldsworthy i klawiszowiec Emre Türkmen. Zespół powstał w 2010 roku w Londynie i tworzy muzykę elekroniczą z połączniem z muzyką pop, r&b, indie czy synthpop. Olly tak naprawdę wcześniej marzył o karierze aktora. Zagrał również w moim ulubionym serialu “Skins” (czyli znam go o wiele dłużej niż myślałam!). Jednak, dzięki Emre, kóry usłyszał wokal Olivera, chłopak zmienił zdanie i dzisiaj możemy go usłyszeć głównie na koncertach. Od 2014 roku podczas występów na żywo grupa gościnnie zaprasza na scenę swojego “czwartego” członka – perkusistę Dylana Bell.

Discography / Dyskografia

  • Communion (2015)

Contact / Kontakt

My fav tracks / Moje ulubione kawałki

 Years & Years – King

Years & Years – Shine

Years & Years – Eyes Shut

 

What do you think about this trio? / Co myślicie o tym trio?

 

<<< Let`s Stay Positive Together >>>

=D.

Leave a Reply

